اداری - آموزشی

اداری - آموزشی

صبح فردا 11 مرداد در تهران:آغاز به کار سی ودومین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش وپرورش کشور



صبح فردا یکشنبه با سخنرانی رئیس جمهور سی ودومین جلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور آغاز می شود.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش  ، در این اجلاس که از یازدهم تا سیزدهم مردادماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود، رئیس جمهور ، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مدیران کشوری ، میهمانان ویژه این اجلاس هستند که درخصوص موضوعات مهم کشوری ، مسائل نظام تعلیم وتربیت به ایراد سخنرانی می پردازند.

براساس این گزارش، علی اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش در روز افتتاحیه به تبیین سیاست ها، برنامه ها و راهبردهای نظام تعلیم و تربیت در دولت تدبیر وامید می پردازد و در طول این اجلاس میزدگردهای تخصصی با حضور اعضای شورای معاونین وزیر و 12کارگروه با حضور رؤسای آموزش وپرورش سراسر کشور از دیگر برنامه های پیش بینی شده می باشد.

۹۴/۰۵/۱۰

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.