اداری - آموزشی

اداری - آموزشی

وزیر آموزش و پرورش گفت: ضریب فوق العاده شغل معلمان در سال تحصیلی جدید به جای 800 امتیاز از 1500امتیاز آغاز می شود که با این امر حقوق معلمان افزایش می باید .


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت اعتبارات این موضوع را برای سال های ۹۴ و ۹۵ مصوب کرده است اظهار کرد: دولت در سال ۹۳ برای سال جاری هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان و برای سال ۹۵ نیز سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده است .

 

وی ادامه داد: دولت دکتر روحانی از شهریور ماه سال گذشته اجرای طرح رتبه بندی را مورد توجه قرار داد که این مهم در 27 اسفند ماه سال 93 در آخرین جلسه هیات دولت در سال گذشته تصویب شد و احکام جدید معلمان بر اساس این طرح از مهرماه امسال صادر می شود.

 

ضریب فوق العاده شغل معلمان 

 

فانی همچنین گفت: ضریب فوق العاده شغل معلمان در سال تحصیلی جدید به جای 800 امتیاز از هزار و 500 امتیاز آغاز می شود که با این امر حقوق معلمان افزایش می باید این در حالی است که در سال تحصیلی جدید فوق العاده مناطق مرزی نیز برقرار می شود.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: در مقایسه با تلاش های فرهنگیان خیلی عقب هستیم و امیدواریم در یک بازده زمانی قابل قبول این فاصله را به حداقل برسانیم.این فاصله در 2 سال اخیر محقق نشده بلکه از قبل از انقلاب وجود داشته است.

منبع : خبرگزاری فرهنگیان
۹۴/۰۵/۰۷

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.