اداری - آموزشی

اداری - آموزشی

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از نظارت و ارزیابی روند ثبت نام دانش آموزان در سطح شهرستانها و مناطق در اجرای پروژه مهر 94 خبر داد . 



به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان ، قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود : اکیپ های استانی نظارت و ارزیابی ستاد پروژه مهر از تاریخ 15/4/94 لغایت 19/5/94 با حضور در سطح شهرستانها و مناطق ، روند ثبت نام دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار خواهند داد .

 وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان مدارس به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سناد انجام می پذیرد گفت : از ابتدای ثبت نام دانش آموزان تا کنون 165 هزار و 27 نفر از دانش آموزان ، معادل 61 درصد آنان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام نموده اند .

 وی در ادامه ضمن درخواست از دانش آموزان و اولیای آنان برای مراجعه به موقع جهت ثبت نام در فرصت باقی مانده ، گفت : ستاد های ثبت نام در سطح اداره کل و شهرستانها و مناطق آماده پاسخ گویی به سئوالات مردمی و رسیدگی به درخواست مراجعین محترم می باشد . 

گفتنی است مرحله دوم بازدید پروژه مهر 94 از تاریخ 20 مرداد لغایت 20 شهریور در محورهای تعمیر و تجهیز ، توجیه و تبلیغ ، ساماندهی نیروی انسانی و تایید صلاحیت در سطح استان انجام خواهد شد .

۹۴/۰۴/۱۶

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.