اداری - آموزشی

اداری - آموزشی

محمد عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و تنی چند از کارشناسان این مدیریت از پایگاه سنجش دانش آموزان این شهرستان بازدید نمودند .

 در این بازدید روند اجرای طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان مورد بررسی قرار گرفت و مدیر آموزش و پرورش بر حل مشکلات پایگاه سنجش و توجه به تکریم ارباب رجوع تأکید نمود .

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ضمن نظارت بر مراحل اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان در پایگاه و بازدید از واحدهای مختلف ، سنجش و توانایی دانش آموزان برای ورود به دوره ی ابتدایی را از نیازهای ضروری و اجتناب ناپذیر جهت شناسایی و غربالگری دانش آموزان دانست .

 در اجرای طرح سنجش سلامت، دانش آموزان ورودی سال تحصیلی 95 ـ 94 پایه اول ابتدایی از نظر بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی و بهداشت دهان و دندان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و نتایج غربالگری در پرونده سنجش ثبت می شود .


منبع خبر :   روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سروآباد

۹۴/۰۴/۱۱

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.