اداری - آموزشی

اداری - آموزشی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی با اشاره به نقش سواد در زندگی فردی و اجتماعی گفت: سواد عامل موثری در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است .


 

در این جلسه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد محمد عزیزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد با اشاره به نقش سواد در زندگی فردی و اجتماعی گفت: سواد عامل موثری در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

  مدیر آموزش و پرورش در ادامه اجرای طرح با سواد نمودن اولیای بی سواد دانش آموزان مدارس را از مهمترین برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش دانست .

     عزیزی سپس با اشاره به نقش اساسی زنان در توسعه ی پایدار و ایجاد جامعه ای توانمند و پویا ، بر افزایش آگاهی و رفع معضل بیسوادی و کم سوادی در میان بانوان تاکید نمود .


منبع خبر : روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سروآباد

۹۴/۰۴/۱۰

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.