اداری - آموزشی

اداری - آموزشی
۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۵:۵۵

اطلاعیه

توضیح اداره کل امور اداری و تشکیلات در مورد افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی فرهنگیان

اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ، برخی شایعات مربوط به افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی فرهنگیان و عدم محاسبه آن در میزان حقوق بازنشستگی را تکذیب کرد.

در اطلاعیه اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش آمده است:رتبه بندی حرفه ای معلمان در اجرای تصویب نامه شماره 10993/ت50510 ﻫ مورخ 94/2/2 هیات محترم وزیران و مصوبه شماره 126339 مورخ 94/6/21 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور  از تاریخ 94/7/1 برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان اجرا گردیده و افزایش ناشی از اجرای رتبه بندی به امتیاز حق شغل آنان اضافه شده است.

این اطلاعیه می افزاید: به استناد ماده 106 قانون مدیریت خدمات کشوری ، مبنای محاسبه کسور بازنشستگی کارمندان مشمول این قانون : حقوق ثابت (حق شغل + حق شاغل + فوق العاده مدیریت ) به اضافه فوق العاده های مستمر و فوق العاده بند 10 ماده 68 قانون مزبور می باشد.

بنابراین با توجه به این که از حق شغل کارکنان کسور بازنشستگی کسر می گردد ، پس در میزان حقوق بازنشستگی هم موثر خواهد بود.

در خاتمه اعلام می دارد ، تمام احکام با نرم افزار واحدی صادر می شود و چنانچه بر خلاف موارد فوق اقدامی صورت گرفته ، مستند مربوط ارایه شود تا ضمن بررسی ،اقدام لازم انجام شود.


۹۴/۰۷/۲۹

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.